About Me
Mikä pysäyttäisi somepeukalon?
Yritystoimintaasi tukevien kuvien ja sisältöjen yhteistyö on tehokas ja houkutteleva tapa kohdata asiakas. Tämän päivän loputtomassa kuvien ja informaation virrassa erinäisissä kanavissa yrityksen tulee kyetä vangitsemaan asiakkaan huomio lyhyeksikin hetkeksi. Kuvan tulee herättää tunteita, luoda mielikuvia ja saada somepeukalo pysähtymään.
Selkeä ja johdonmukainen visuaalinen viestintä on kilpailuetu. Uskon kauniisiin, tunnetta välittäviin yrityskuviin, joista tulee ilmi selkeä viesti ja huokuu aito tunne.
Epävarmuus ja tietämättömyys ovat aina oston este; tästä syystä yrityksen on tehtävä kaikki mahdollinen, jotta asiakkaalla on selkeä käsitys yrityksen tarjoamasta lisäarvosta.
Samalla tavoin kuin et johda harhaan asiakastasi antamalla vääriä tai harhaanjohtavia tietoja, ei sinun pitäisi johtaa asiakasta harhaan kuvapankkikuvilla, jotka eivät todellisuudessa kerro yrityksestäsi ja sen tarjoomasta. Hajuton ja mauton yrityskuva ei inspiroi asiakasta klikkaamaan saati ostamaan, eli ei auta asiakastasi ymmärtämään yrityksesi tarjoamaa hyötyä.
Hi There, I’m Evora!
ETIAM CONDIMENTUM DAPIBUS
Asiakkaasi haluavat nähdä tuotteesi niiden oikeassa ympäristössä, aidossa käytössä. Tämän vuoksi informatiivisten, valkotaustaisten tuotekuvien lisäksi tarvitset välttämättä kuvat, jotka inspiroivat ja saavat asiakkaan kokemaan, että tuotteesi on juuri se mitä hän tarvitsee, ja mikä sopii hänen elämäntyyliinsä.
Jokainen yritys ja yrittäjä on erilainen – tämä yksilöllisyys on rikkaus ja paras kilpailuetusi! Kun tuotteet on stailattu oikeaan ympäristöön tai palvelustasi otetaan edustavat kuvat mahdollisimman aidoissa palvelutilanteissa, asiakkaasi näkee toimintasi sinun silmin.