PORTFOLIO

Ole hyvä ja tutustu aiempiin töihin sekä asiakkaisiini. Upeita yrityksiä!

Olivat sitten pieniä tai suuria, heitä yhdistää aito halu ymmärtää asiakkaitaan ja tarjota heille parasta. Aivan kuten minä haluan tarjota omille asiakkailleni.

Henkilökuvaus

Suunnittelija Jutta Karihtala

Luovan alan moniosaaja Jutta on inspiroinut ihmisiä sisustamisen kentällä jo vuosikymmenen, ja tehnyt intohimostaan itselleen myös uuden ammatin. Uuden alan opinnoissa asiantuntemus myös palvelumuotoilun ja konseptien luomisen sekä graafisen suunnittelun saloihin syveni. Moniosaajalle tarvittiin siis kuvia monenlaiseen tarpeeseen, mutta koska Jutta on asiantuntijana paljon läsnä sosiaalisessa mediassa, haluttiin luoda ennen kaikkea monipuolinen kattaus luontevia henkilökuvia, joiden kautta voi myös kertoa mm. omasta työstä. On ilo voida tarjota Jutan palveluja myös asiakkailleni!

Tuotekuvaus

Saaren Taika

Saaren Taika on nopeasti kasvanut, arvostettu kotimainen luonnonkosmetiikkabrändi. Ensin uudistimme Professionals-sarjan kuvia verkkosivuille sekä jälleenmyyjien käyttöön, sen jälkeen uudistettiin muidenkin sarjojen tuotekuvia. Kuvista haluttiin visuaalisesti kauniit, joissa myös toistuu elementtejä luonnosta, sekä esimerkiksi viitteitä raaka-aineista. Stailaus: Satumaaria

Yrityskuvaus

Etta LKV

Haaveista totta - kuuluu Ettan motto. He halusivat yhdistää kokemuksensa ja näkemyksensä kiinteistönvälitysalalta ja lähteä tekemään unelmaduunia modernilla twistillä. Sitä varten tarvittiin toki raikkaita, yrittäjien näköisiä kuvia. Kuvia ollaan päivitetty useassa sesongissa, ja luotu näin Ettalle monipuolista kuvapankkia asuntokuvien rinnalle.

Tuotekuvaus

Löfbergs Coffee fiiliskuvat

Kansainvälinen kahvinvalmistaja Löfbergs suhtautuu kahviin varmasti yhtä intohimoisesti kuin me kuvien rakentamiseen. Kahvin juominen on paljon muutakin kuin tapa ja kofeiinia. Tätä kaikkea muuta halutaan fiilistellä sosiaalisessa mediassa. Halutaan herättää tunteita, kokea yhteenkuuluvuutta muiden kahvinautiskelijoiden kanssa, kolotella kahvihammasta ja muistaa, miltä oikein hyväpaahteinen kahvi maistuu. Sitä varten luotiin fiiliskuvia (sekä stailatut tuotekuvat pakkauksista, jotka ovat esillä toisessa galleriassa) kahvin nauttimiseen liittyen, erilaisissa arjen tilanteissa, kohderyhmä huomioiden. Visuaalinen suunnittelu ja stailaus: Satumaaria

Yrityskuvaus

Hyvinvointivalmennuskeskus Studio One

Hyvän fiiliksen kuvia yhdessä tekemisestä, tsemppihengestä, hyvinvoinnin ilosta ja viihtyisistä tiloista. Nuori yrittäjäpari tiesi heti, että hyvät kuvat ovat tärkeitä nettisivuilla, ja että somessa niitä tarvitaan kampanjoihin säännöllisesti. Monipuoliset tilat ja niiden valoisuus saatiin esiteltyä houkuttelevasti mutta myös realistisesti. Nyt asiakas tietää, mitä odottaa, mutta varmasti yllättyy vielä iloisesti astuessaan sisään tähän keitaaseen.

Henkilökuvaus

Avabel Design

Sisustussuunnittelija Annemari Heinikankaalle päivitettiin yrityksen henkilökuvat. Kuvat haluttiin tehdä kotiympäristössä, mikä usein sopiikin monen alan yrittäjän henkilökuviin. Henkilöbrändikuvien tulee kuvastaa yrittäjän persoonaa ja sitä viestiä, mitä yrityksenä halutaan välittää. Tänä päivänä moni työskentelee pääosin kotoa käsin, ja toisaalta kuviin haluttiin myös sellaista lämpöä ja viihtyisyyttä, jota sisustus- ja tilasuunnittelultakin usein edellytetään. Ja mikä mahtavinta, saatiin myös pehmoinen toimistoassari mukaan joihinkin kuviin!

Tuotekuvaus

Löfbergs Coffee tuotekuvat

Kahvivalmistaja Löfbergs Coffeelle luotiin sekä uusia fiiliskuvia (jotka ovat esillä toisessa galleriassa), että tuotekuvia, joissa kahvipakkaus on keskiössä. Kuvista ei kuitenkaan haluttu liian studiomaisia, vaan tuotteet haluttiin stailattavan lifestylehenkeen, jotta ne sopivat someen. Tehtävänä oli myös luoda uuden Next Generation Coffee Lovers -sarjan tuotekuvat, joiden tuli olla "mausteisempia", eksoottisempia ja niukkavaloisempia kuin peruskahvien kuvat. NGCL -sarjan tuotekuvat ovatkin selkeästi eri kohderyhmälle, urbaaneille matkusteleville nuorille aikuisille, suunnatut. Visuaalinen suunnittelu ja stailaus: Satumaaria

Henkilökuvaus

Visualisti Satu Maaria

Luovuuden tuska ja ilo samassa lauseessa - sitä voisi kuvata lähtökohdaksi näille kuville. Satumaaria on visuaalisen suunnittelun ja stailauksen ammattilainen, joka kokee maailman erilaisten pintojen, tekstuurien ja muotojen moninaisuuden kautta. Niiden yhteispelistä rakentuu kaunis, monipuolinen ja yllättäväkin kokonaisuus. Voit nauttia Sadun kädenjäljestä myös oman yrityksesi kuville, nimittäin Satu toteuttaa SielukasMedian asiakasyritysten kuvausjärjestelyjä ja stailauksia. Visuaalinen suunnittelu ja stailaus: Satumaaria

Tuotekuvaus

Luonkos

Luonkos syntyi halusta selvittää, miten kauneutta ja hyvinvointia voi lisätä tehokkaasti, mutta yksinkertaisemmin ja luontoa kunnioittaen. Heidän tarinansa on inspiroiva ja ideologiansa kiinnostava. Naantalin historian havina, luonnosta ammentava perimätieto ja nykyaikainen tieteellinen ymmärrys tiivistyivät hunajakennon muotoiseen pakettiin. Kuviin halusimme vangita luonnon viisauden ja rauhan, unohtamatta pientä arkiluksusta, jota ihonhoito ehdottomasti on. Visuaalinen suunnittelu ja stailaus: Satumaaria

Tuotekuvaus

Greenlips Beauty

Vuonna 2010 avattiin Turkuun Suomeen ensimmäinen luonnonkosmetiikan putiikki, Greenlips Beauty. Heidän toiminnassaan on kautta vuosien ollut keskeistä aitous, eettisyys ja esteettisyys tuotteiden laadun ollessa yksi tärkeimmistä kriteereistä heidän etsiessä valikoimaansa Euroopan parhaita luonnonkosmetiikan brändejä. Sen vuoksi halusimme tuoda myös kuviin ripauksen luksusta. Luonto, kokonaisvaltainen hyvinvointi ja elämästä nauttiminen ovat myös heidän asiakkailleen tärkeitä asioita. Visuaalinen suunnittelu ja stailaus: Satumaaria

Tuotekuvaus

Laatikkokauppa

Laatikkokauppa valmistaa suomalaisesta puusta puulaatikoita, jakkaroita ja mittatilaustuotteita niin koteihin, kuin esimerkiksi ravintoloihin ja myymälöihinkin. Näitä tuotteita on ollut ilo kuvata jo vuodesta 2016, ja seurata myös Laatikkokaupan kasvua tänä aikana. Jaoimme Laatikkokaupan kanssa heti näkemyksen siitä, että verkkokaupassa ja somessa tarvitaan kuvia, joissa tuotteet näkyvät oikeassa käytössä. Inspiraatiokuvat saavat asiakkaan näkemään, miten monin tavoin hän voisi yksinkertaista tuotetta käyttää, ja tämä luonnollisesti helpottaa ostopäätöksen tekemistä.

Henkilökuvaus

Valmentaja Sharon Forbes Coaching

Sharon on pitkän linjan yrittäjä, joka ei ole pelännyt luoda uutta, vaihtaa suuntaa ja ravistella sekä omia, että muiden uskomuksia. Hän omistaa alan pioneerina Suomessa tunnetun luonnonkosmetiikkaputiikki Greenlips Beautyn, mutta on viime vuosina keskittynyt valmennustoimintaan. Hän valmentaa toisia yrittäjiä sekä myös yksityishenkilöitä mm. Zen Coachingin menetelmin. Kuviin haluttiin sitä lempeyttä ja lämpöä, jolla Sharon kohtaa asiakkaansa, sekä luovan alan tekijöille ominaista liikkuvan toimiston henkeä. Työt kulkevat läppärillä, ja parasta on se vapaus, kun voi tehdä töitä (sekä pitää luovia taukoja) missä tahansa.

Henkilökuvaus

Vyöhyketerapeutti Tarja Vaarala

Kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin lähteillä. Tarja on erikoistunut kehon ja mielen hyvinvoinnin edistämiseen, ja vastaanotollaan kauniissa Hoitola Liliumissa hän tarjoaa mm. vyöhyketerapeutin ja ravintovalmentajan palveluita. Suunnittelimme kuvauksen uudistuvia nettisivuja silmällä pitäen, eli tarkoituksena oli kuvittaa palveluja, sekä kuvata muutamia erilaisia henkilökuvia myös käytettäväksi sosiaalisessa mediassa, esitteissä, lahjakorteissa ja muissa markkinointimateriaaleissa. Olin tavannut Tarjan aiemmin, ja halusin, että kuvista ehdottomasti välittyisi Tarjan aito läsnäolo ja ammattimaisuus, sekä rauhallinen tunnelma, josta asiakas pääsee nauttimaan saapuessaan hoitoon.

Tuotekuvaus

Hookoohoo

Hookoohoo valmistaa kierrätetyistä turvavöistä erilaisia laukkuja ja pussukoita. Laukkujen kanssa on olennaista pystyä hahmottaa tuotteen koko, minkä vuoksi tuotteet on tärkeä kuvata mallin kanssa. Asiakas tarvitsee usein myös ideoita tuotteiden käyttöön, ja stailaamalla tuotteita oikeaan käyttöön luodaan asiakkaalle tarpeita ja helpotetaan ostopäätöstä. Kuviin haluttiin yritysilmeen mukaisesti rouheampaa fiilistä, ja kuvia on tehty useassa sesongissa erityisesti somekampanjoita ajatellen.