PORTFOLIO

Ole hyvä ja tutustu aiempiin töihin sekä asiakkaisiini. Upeita yrityksiä!

Olivat sitten pieniä tai suuria, heitä yhdistää aito halu ymmärtää asiakkaitaan ja tarjota heille parasta. Aivan kuten minä haluan tarjota omille asiakkailleni.

Tuotekuvaus

Saaren Taika

Saaren Taika on nopeasti kasvanut, arvostettu kotimainen luonnonkosmetiikkabrändi. Ensin uudistimme Professionals-sarjan kuvia verkkosivuille sekä jälleenmyyjien käyttöön, sen jälkeen uudistettiin muidenkin sarjojen tuotekuvia. Kuvista haluttiin visuaalisesti kauniit, joissa myös toistuu elementtejä luonnosta, sekä esimerkiksi viitteitä raaka-aineista. Stailaus: Satumaaria

Tuotekuvaus

Löfbergs Coffee fiiliskuvat

Kansainvälinen kahvinvalmistaja Löfbergs suhtautuu kahviin varmasti yhtä intohimoisesti kuin me kuvien rakentamiseen. Kahvin juominen on paljon muutakin kuin tapa ja kofeiinia. Tätä kaikkea muuta halutaan fiilistellä sosiaalisessa mediassa. Halutaan herättää tunteita, kokea yhteenkuuluvuutta muiden kahvinautiskelijoiden kanssa, kolotella kahvihammasta ja muistaa, miltä oikein hyväpaahteinen kahvi maistuu. Sitä varten luotiin fiiliskuvia (sekä stailatut tuotekuvat pakkauksista, jotka ovat esillä toisessa galleriassa) kahvin nauttimiseen liittyen, erilaisissa arjen tilanteissa, kohderyhmä huomioiden. Visuaalinen suunnittelu ja stailaus: Satumaaria

Tuotekuvaus

Löfbergs Coffee tuotekuvat

Kahvivalmistaja Löfbergs Coffeelle luotiin sekä uusia fiiliskuvia (jotka ovat esillä toisessa galleriassa), että tuotekuvia, joissa kahvipakkaus on keskiössä. Kuvista ei kuitenkaan haluttu liian studiomaisia, vaan tuotteet haluttiin stailattavan lifestylehenkeen, jotta ne sopivat someen. Tehtävänä oli myös luoda uuden Next Generation Coffee Lovers -sarjan tuotekuvat, joiden tuli olla "mausteisempia", eksoottisempia ja niukkavaloisempia kuin peruskahvien kuvat. NGCL -sarjan tuotekuvat ovatkin selkeästi eri kohderyhmälle, urbaaneille matkusteleville nuorille aikuisille, suunnatut. Visuaalinen suunnittelu ja stailaus: Satumaaria

Tuotekuvaus

Luonkos

Luonkos syntyi halusta selvittää, miten kauneutta ja hyvinvointia voi lisätä tehokkaasti, mutta yksinkertaisemmin ja luontoa kunnioittaen. Heidän tarinansa on inspiroiva ja ideologiansa kiinnostava. Naantalin historian havina, luonnosta ammentava perimätieto ja nykyaikainen tieteellinen ymmärrys tiivistyivät hunajakennon muotoiseen pakettiin. Kuviin halusimme vangita luonnon viisauden ja rauhan, unohtamatta pientä arkiluksusta, jota ihonhoito ehdottomasti on. Visuaalinen suunnittelu ja stailaus: Satumaaria

Tuotekuvaus

Greenlips Beauty

Vuonna 2010 avattiin Turkuun Suomeen ensimmäinen luonnonkosmetiikan putiikki, Greenlips Beauty. Heidän toiminnassaan on kautta vuosien ollut keskeistä aitous, eettisyys ja esteettisyys tuotteiden laadun ollessa yksi tärkeimmistä kriteereistä heidän etsiessä valikoimaansa Euroopan parhaita luonnonkosmetiikan brändejä. Sen vuoksi halusimme tuoda myös kuviin ripauksen luksusta. Luonto, kokonaisvaltainen hyvinvointi ja elämästä nauttiminen ovat myös heidän asiakkailleen tärkeitä asioita. Visuaalinen suunnittelu ja stailaus: Satumaaria

Tuotekuvaus

Laatikkokauppa

Laatikkokauppa valmistaa suomalaisesta puusta puulaatikoita, jakkaroita ja mittatilaustuotteita niin koteihin, kuin esimerkiksi ravintoloihin ja myymälöihinkin. Näitä tuotteita on ollut ilo kuvata jo vuodesta 2016, ja seurata myös Laatikkokaupan kasvua tänä aikana. Jaoimme Laatikkokaupan kanssa heti näkemyksen siitä, että verkkokaupassa ja somessa tarvitaan kuvia, joissa tuotteet näkyvät oikeassa käytössä. Inspiraatiokuvat saavat asiakkaan näkemään, miten monin tavoin hän voisi yksinkertaista tuotetta käyttää, ja tämä luonnollisesti helpottaa ostopäätöksen tekemistä.

Tuotekuvaus

Hookoohoo

Hookoohoo valmistaa kierrätetyistä turvavöistä erilaisia laukkuja ja pussukoita. Laukkujen kanssa on olennaista pystyä hahmottaa tuotteen koko, minkä vuoksi tuotteet on tärkeä kuvata mallin kanssa. Asiakas tarvitsee usein myös ideoita tuotteiden käyttöön, ja stailaamalla tuotteita oikeaan käyttöön luodaan asiakkaalle tarpeita ja helpotetaan ostopäätöstä. Kuviin haluttiin yritysilmeen mukaisesti rouheampaa fiilistä, ja kuvia on tehty useassa sesongissa erityisesti somekampanjoita ajatellen.