Uncategorized
16.9.2021
Sisältösparrauksesta apua ja intoa markkinointiin
Joskus onnistuneeseen sisältöön (ja markkinointiin) ei tarvita mitään muuta kuin intohimoa ja hyvä suunnitelma. Intohimoa oli tällä kerralla mukana mieletön määrä, ja markkinointivalmennuksen avulla ...
Uncategorized 1.2.2021Somepeukalon arvoitus
Somessa kaikki on kyse reaktioista, eli siitä mitä käyttäjä tekee nähdessään tai ohittaessaan julkaisusi. Kuulostaa kylmältä, mutta ei se sitä ole. Kuvan tai videon on tarkoitus saada ihminen reagoim...
Uncategorized 6.7.2020Henkilöbrändi ja yritysmielikuva
Brändi sanana herättää monissa ihmetystä. Henkilöbrändi, minullako? Tavallisella ihmisellä? Kyllä, ajattele sen tilalla sanaa yritysmielikuva, niin ajatus tuntuu heti helpommalta. Brändi on siitä ...