ABOUT ME

Aenean eu leo quam. Pellentesque ornare sem lacinia quam venenatis vestibulum. Integer posuere erat a ante venenatis dapibus.

Hei!

Mahtavaa, että olet innostunut luomaan yrityksellesi vahvempaa visuaalista viestintää kuvien avulla!

Tervehdys siis, mä olen Katri, ja uskoisin voivani auttaa sinua!
Kolmisen vuotta sitten vanhassa työssäni markkinoinnin kouluttajana aloin kiinnittää huomiota siihen, että yrityksillä ei ole somessa sellaisia kuvia, jotka innostaisivat klikkaamaan. Kuvatulva alkoi olla valtava, ja mietin usein itsekseni, että millä todennäköisyydellä Facebookia tai Instagramia skrollaava ihminen pysäyttäisi somepeukalonsa jonkun yrityksen mainoskuvan kohdalle.

Oma ajatukseni oli, että kuvan pitää herättää jotain ajatuksia, tunteita tai inspiraatiota, jotta se kiinnittää ihmisen huomion ja saa aikaan jonkun reaktion. Somessa julkaisut tarvitsevat reaktioita, jotta ne näkyvät laajemmalle joukolle ja sinä luonnollisesti haluat, että kuvasi herättää asiakkaassa kiinnostuksen tuotteitasi tai palveluitasi kohtaan.

Mihin tarvitset sielukkaita kuvia?

Valkotaustaiset, ”paljaat” tuotekuvat eivät herätä kiinnostusta, eivätkä saa ihmistä kokemaan tarvetta hankkia tuotetta, toisin kuin kuva, jossa tuote on oikeassa ympäristössä ja käytössä. Verkkokaupoille ajattelen, että kuvat somessa ovat todellisia sisäänheittäjiä! Staattiset, päivittymättömät verkkosivut eivät tosin vielä riitä, vaan yrityksen täytyy näkyä siellä, missä asiakaskin on, eli monissa tapauksissa somessa.

Sillä millä todennäköisyydellä asiakas tulisi suoraan verkkokauppaasi esimerkiksi Googlen kautta? Silloin, kun hänellä on selkeä tarve mielessä, ja silloinkin sivusi täytyy olla hyvin hakukoneoptimoitu, jotta löydyt ensimmäisiltä sivuilta orgaanisissa hakutuloksissa.

Mutta aivan, sinä haluat tavoittaa myös niitä ihmisiä, joilla ei ole selkeää tarvetta mielessä, eivätkä vielä edes tiedä tarvitsevansa tuotettasi tai palveluasi.

Ne ihmiset pystyt tavoittamaan somesta kuvilla, jotka herättävät ajatuksia ja saavat ihmiset samaistumaan ja näin kokemaan ostotarpeen.

SOME RECENT WORK

I'M REALLY PROUD OF

Tehdäänkö hyviä kuvia sinullekin?